KALMAR

Moa på donken (y)
CHA CHA BLOGGEN! :D
haha nej men hej :)
idag har jag varit i kalmar med Moa, och vi shoppade och hade
en awesome dag, jag köpte inte sådär jätte mycket men lite
grejer blev det, som jag kan lägga upp bild på senare, och jag
måste bara berätta att moa tyckte att det var as coolt att vi såg
en person som hade varit med i big brother, jag bara coolt moa coolt ;)
haha nej, men hon är lite gullig i bland, haha! och sen tog vi ett
tåg hem och nu sitter jag här och gör inte så jätte mycket men,
ska snart hitta på någonting tror jag, så ni får ha det så bra
så hörs vi när jag har något nytt att säga!
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: anonym

Vem i big brother såg ni??

2011-09-11 @ 20:14:47
Postat av: Anonym

Vem i big brother såg ni??

2011-09-11 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0