Lära känna dag på ramsö med 7a! :D

Hejhej! :)
först vill jag säga förlåt för den sugiga uppdateringen, men bara för att jag har varit så dålig på det ska ni få veta om dagen på ramsö med 7a! kan börja med och säga att det har varit helt awesome,först gick vi typ halva dagen i skolan, och det var väldigt chill, för våran bild lärare var borta eller något så vi fick en timmes rast och precis efter den lektionen, så hade vi lunch, en halvtimme, så kan ju inte klaga på dagens schema, men sen så hämtad vi våra väskor i skåpen och började gå mot bussen, som gick mot ramsö! till och börja med så fick vi bära ner alla grejer till vindskyddet, osv..och sen fick vi börja samla ved as kul iknow, haha nej men det var helt okej, och sen när vi hade fixat ved , så fick vi chilla lite, sen blev det lära känna pass, och då gjorde vi grejer på aktivitetsbanan, men blev indelad i två grupper, och jag blev väldigt nöjd med min grupp kan jag tillägga, och sen började sammarbetet, som gick riktigt bra, gick vi några banor och sådär, sen blev det lunch! sen när vi ätit fick man padla kanot om man ville, jag ville göra det men jag hade inga ombyteskläder med mig, och jag ville inte riskera att åka i, som vissa andra gjorde ;) och sen var jag förkyld och massa, men jag och isa hade rätt trevligt ändå, vi satt och skrattade åt alla andra som åkte i, hahah! och sen kom föreldrarna och pratade och sådär, och nu sitter jag här, och är väldigt trött, men ska nog kolla på några avsnitt av andra avenyn! men ni får väll ha det så bra så hörs vi snart igen! :)
puss!

Kommentarer
Postat av: AliceMathlin

du e inte lite seg på att blogga?

2011-09-05 @ 21:39:32
URL: http://mathlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0