STÄDNING

JAG ÄR COOL IKNOW! :D
haha men tillbaka till det jag skulle säga nu då, en header är på gång.
så det kommer snart in på bloggen, sen ska jag fixa lite nytt till bloggen och sådär.
nu håller jag på att städa mitt rum, som var lite smått dammigt, jag är lixom inte
en sån person som bryr mig om det är dammigt eller stökigt, hähä! men nu kände
jag att det var dax, har inte städat på 4 månader, såå... kände att det kanske behövdes.
och snart ska man iväg till skolan igen på välkommsmöte, eller något sånt, och då kan
jag hämta min mapp i skåpet som jag glömde, för vi hade ju kemi prov idag, gick väll sådär.
och jag skulle läsa på någonting tills imorgon, sen glömmer man mappen i skåpet, SMART!
haha men som tur är kan jag hämta den sen, men ja jag ska försöka komma igång med
bloggen riktigt, snart, men skolan tar så mycket tid, men nu är båda proven klara.
så nu ska jag städa vidare, ha en fin kväll!
kramar!

Kommentarer
Postat av: Louise



Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-fredag-2.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-23 @ 16:59:19
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0