ALLT ÄR PÅ TOPP!

Hej, det skulle inte kunna bli mycket bättre en såhär nu solen skiner och idag träffar man dom allra bästa!
allt är på topp! livet äger just nu! woooohoooo. Men igår bloggade jag inte något mer för jag hann inte för var hos sanna till halv 11 vi tittade på big brother och det var helt klart person som åkte ut, Tenny har blivit så otroligt äcklig och jobbig, så det var ju också bra! men iallfall när jag kom hem satte jag mig direkt vid tven och tittade på Beavis And Butt-Head, är förälskad i dom. Men iallfall efter det fortsatte jag titta på mtv, är förälskad i American Dad också som gick där någon gång på natten, men iallfall så är jag uppe tidigt idag ska färga håret rött! wohoo, ni får för och efter bild sen,  men nu måste jag dra hoppas ni får en helt underbar dag! för det kommer jag att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0