Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv

1. Jag brukar gå och öppna kylskåpet när jag inte har någonting att göra.
2. När jag är i en affär måste jag ta det som står långt in, vet inte varför?
3. Har clownfobi, kanske inte är en udda fakta men a, det har jag iallfall.
4. Jag fyller fjorton år om 4 månader och 6 dagar.
5. Jag blir asflummig av energidryck.
6. Jag älskar jordgubbar&nutella! kan äta flera kilo av det.
7. Jag kan bli jätte sur på någon smågrej, men sen asgarvar jag åt det istället.
8. Jag äger på att slösa pengar.
9. jag sover med 7 kuddar.
10. Jag älskar att äta leka med barbie med sanna&moa för det väcker så mååånga minnen från när man var liten!

Kommentarer
Postat av: Tjäna pengar enkelt!

NU så har jag bevis på att man kan tjäna pengar på sin blogg osv.

Fick just 625 kr så kika beviset och om du är intresserad så bli medlem?

Liksom vad gör de dig att tjäna lite extra pengar på typ att göra ingenting? :)

http://tjanapengarenkelt.blogg.se

kram

2012-04-08 @ 17:38:19
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0