en awesome helg!

hejhej, denna helgen har ägt!
för jag har tillbringat den med dom allra bästa! så måste bara tacka Mathilda & Sanna för internetlanet vi hade!
och sen måste jag även tacka Amanda för idag också! men iallfall igår så åt vi lite pizza uppe vid pizzerian och bara hade det mysigt, sen drog vi hem och satt lite vid datorn, senare på kvällen fick mathilda ont i magen och var tvungen att gå hem, men hoppas det är bättre nu iallfall! men iallfall jag och sanna fortsatte med vårat lilla internetlan, vi pratade i telefon med Carl & Razmus och där började vi ju skratta rätt mycket men iallfall sen gick vi nog och la oss runt 02.00 för vi var ganska trötta sen skulle vi ju upp vid 10.00 nästa dag med! men iallfall på söndagen alltså idag hade Sanna ställt alarmet men tror inte jag vaknade av det? men iallfall så gick vi upp och så för vi skulle vara med Carl & Razmus men sen kunde inte dom och massa, men iallfall Amanda kom till sanna senare på dagen och vi tittade på massa filmer hoppade studsmatta och bara hade kul helt enkelt! drog hem runt 18.00 och nu sitter jag här och har duchat, och ätit lite mat och ikväll blir det att plugga och bara ta det chill.
men det blir iallfall en tumme upp på helgen!
men ha de bra för nu ska jag plugga och dricka coola! pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0