SO-MAPPEN VÄNTAR!

Bilden har ni sett innan.
Hejhej, nu har sanna dragit för en stund sen och nu ligger so-mappen och väntar på mig, men iallfall så efter skolan drog jag och sanna hem till mig eller vi gick hem till mig,  och det är ju en liten bit så när vi kom hem så slängde vi oss direkt i min soffa typ, och sen satte vi oss lite vid daton åt och lite sååådant och sen när sanna drog så tittade jag på kid choice awards 2012 på nickelodion (aa) var massa olika kändisar med osv, tittade mest för att Justin var med men iallfall så ska jag plugga på so-läxan nu om rom eller något? men hur som helst så bloggar jag kanske liteee senare om jag får tid osv.. ha de bra kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0