Lyckligare nu

- Fortfarande inga nya bilder, ska fixa det.
är glad idag! utav någon konstig anledning? kanske för att mitt lock i örat släppte nyss som jag haft sen i fredags, så man kan säga att jag har varit halvdöv sen i fredags! så känns bra att jag hör nu iallfall! så tummen upp på det! 
idag var det skola igen, och känner att jag redan vant mig att gå upp tidigt, dagen började med hemkunskap vi bakade scones(?) jag och sanna var riktigt duktiga på det, dom blev så vackra så! hihih. och sen har det väl i princip varit det vanliga kan man väl säga. Ja.. har egentligen ingenting mer att säga just nu, så vi får väl höras lite senare, tror jag ska fixa Gotland del 3 med collagen och det! jaja, vi hörs lite senare i vilket fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0