snabb uppdatering!



Hallååå eller? nu ska jag nog fixa iordning mig inför sängen för drar till Kalmar imorgon med mina fina. För Amanda ska nämligen pierca sin lilla navel imorgon, och då ska jag och sanna hänga med! lite bling bling i navlen är ju aldrig fel! hihi, kanske kan hitta någon snygg piercing till mej med? sånt vi märker men iallfall så har jag inte gjort så mycket ikväll, tagit det mest chill fixat mina naglar lite hahah blev verkligen skitdåligt! för jag är inte bra på att måla på min högerhand.. eftersom jag själv här högerhänt så det blir liteee svårt, men skitsamma! nu ska jag fixa till mig lite kanske blir någon snabbt inlägg senare ikväll, fast förmodligen inte men jaja, vi hörs när vi hörs. Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0