- Love the way you lie.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? två stycken.
Vad tycker du om kärlek? ibland underbart och ibland bara massa skit..
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Moa..
Har du svårt för att bli kär? ja, rätt så.
Är du singel? Jao.
När fick du senast en komplimang? Minns inte 

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: vet inte?
Hånglat med nån riktigt ful: nej.
Hånglat med fler än 50 pers: nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? Njaa, kanske.
Gjort något du verkligen ångrar? Ångrar ingenting, ;)
Åkt ambulans? nope
Åkt polisbil? nejnej!
Gjort nåt olagligt? har jag säkert.
Fått din mamma att gråta? det vet jag inte? 
Slagit ner någon? har jag säkert.
Skämts över dina föräldrar? för många gånger..
Sagt jag älskar dig och menat det? ja!
Tar du droger? Nope
Dricker du? Ja? vem gör inte, alltsåååå vatten och såånt ;)
Vilka kläder sover du i? en stor tröja och hello kitty byxor (a)
Vad hatar du verkligen? folk som är avundsjuka & leker fett mke...
Varit kär? Ja.
Är du ensam nu? Nej, mathilda sitter brevid mejj, ;D
Vill du gifta dig? vet inte, inte just nu iallfall, ;)
Vill du ha barn? kanske de.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Alexandra 
Såg dig gråta? vetintee?
Fick dig att gråta? idontknow
Du delade en dricka med? Mathilda päronsoda!!!!!!!
Du gick på bio med? minns inte
Skällde på dig? Jerre..
Sa någonting till dig och vad var det? alltså hon är helt random

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? nope
Köpt någonting? nope
Sjungit? Jao
Saknat någon? Ja det tror jag nog

JAG HAR:

Digitalkamera? Jaman
Systemkamera? Jao, 
Telefon på rummet? räknas mobilen? 
Egen dator? ja
Könssjukdom? NEJ!!!!!
Bra kompisar? Nej dom sugäääär! (skoja dom är världsbäst)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0