Monday

Godkväll får man väl ta och säga!
idag är det måndag, och det är väl inte världens roligaste dag, men den är iallfall okej.
just nu sitter jag iallfall här och lyssnar på Ulrik, så himla glad att jag hann ladda ner Soliders, innan
den försvann från youtube, men tillbaka till ämnet, idag är det iallfall måndag, och det innebär att det
är tisdag imorgon, och då är det alla hjärtans dag, och det ska firas med dom bästa! förstår inte
varför man firar alla hjärtans dag? men iallfall så kommer det bli roligt, vi ska tjoka oss med
massa gott, så vi inte kommer i våra klänningar till balen, hahaha, jag får precis på mig min...
så vi får väl se hur det blir om jag får på mig den efter morgondagen eller inte? hahah, nejdå det får jag säkert!
hoppas jag iallfall, men jaja nu ska jag inte babla på mer, detta blir nog det ända inlägget för idag.. för måste plugga biologi älskar det ämmnet, aja, nu bablar jag ju på igen, jaja ha en riktigt trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Alice

när skulle du fixa din blogg?

2012-02-13 @ 19:41:31
URL: http://mathliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0