Plugg plugg & ännu mer plugg...

Bjuder även på en egobild.


Nu ska jag plocka upp franska böckerna & engelskaböckerna, och plugga hela kvällen..
ska försöka ta alla läxor på allvar nu.. har liksom struntat i dom kan man säga, eller typ inte pluggat så mycket på dom, och samma sak med prov ska plugga så mycket jag bara kan, när vi har prov osv.. men iallfall så var det en helt vanlig skoldag otroligt seg var den också.. har även varit hos tandläkaren på skolan idag, gick bra.. hade typ tandsten eller något? aja who cares? men iallfall, så fick jag reda på att jag fick ett C på so-provet, om lag och rätt, hur nöjd som helst, om jag får säga det själv, men nu ska jag inte babla på mer, vi hörs förmodligen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0