SNICKERS,TOM&JERRY KEX, LÄSK & DANSBAND!

Bjuder på en gammal bild på mig och Amanda!

Godmorgon på er! kom nyss hem från Amanda, har spendrat natten där.
och vi har haft himla kul, och igår gjorde jag ett videoinlägg med min systemkamera..
MEEEEN.. det kändes rätt onödigt att lägga upp det för det kom inget ljud.. så det
kändes rätt onödigt att lägga upp det om jag bara sitter och mimar liksom..
så sket i det, men iallfall igår så drog jag ju till Amanda, vi åt snickers tom&jerry kex
och drack läsk, och lyssnade på dansbandsmusik! awesome! och idag vaknade vi runt 9.
och då gick vi upp och fixade iordning oss och sen kom Felix till Amanda, och ja...
det blev riktigt pinsam tystnad.. men sen drog ju jag hem, och nu sitter jag här då
och gör ingenting, funderar på att spela sims nu tror jag, kommer nog ett till inlägg sen.

Kommentarer
Postat av: Alice

Så söta ni e :D<3

2012-02-23 @ 15:57:20
URL: http://mathliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0