DRAR MIG MOT GÖTEBORG IMORGON!

- Älskar dig moooooooaaaaa'
Hallåååå eller? har haft en grym dag alltså, eller den började typ as dåligt, men nu mår jag hur bra som helst! 
Varit med Alex typ hela dagen, vi har inte gjort så mycket, kollat beck snackat, och haft det asbra! men när hon och jag tittade på beck, ringer Moa helt random bara, och säger '' vill du följa med till göteborg imorgon?'' jag blev ganska förvånad typ, men inget man tackar nej till så imorgon sätter vi oss på tåget, mot göteborg och hennes föräldrar då! kommer bli grymt, tar med mig kameran, imorgon kommer vi gå på liseberg, sen på fredagen blir det shopping, sen drar vi hem! men det kommer bli helt grymt även om det inte blir så länge! men iallfall har börjat packa ner lite kläder jag ska ha med mig, och sånna grejor! kommer alltså inte kunna uppdatera något, kanske slänger in ett inlägg innan jag drar men det brors på om jag hinner! men blir nog något mer inlägg ikväll vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0