Förlåt okej?

Säger ännu en gång förlåt för att jag inte har bloggat.. men orkar seriöst inte. Men iallfall idag har jag inte mått så bra iallfall, typ haft ont i magen hela dagen, va ute lite och solade förut, sen har jag kollat film och lite sådant.. mest tagit det chill. Imorgon drar jag till öland med familjen, vi ska nog vara där hela dagen, och sen på tisdagen har vi pratat om att vi ska åka till Gotland, och vara där tills på fredag ungefär, fast vi får se det är inget bestämt än, annars ska vi hitta på andra grejer i veckan tror jag. Men iallfall så ska jag bara ta det chill resten av kvällen, och jag känner att min blogg är så otroligt jävla tråkig.. måste göra något åt det snart. aja.. skit samma vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0