Långemåla var grymt!

Godkväll, kom nyss hem från en as bra kväll! drog till långemåla runt nio, med sanna och Amanda, blev lite ändrade plaaaaner. Men iallfall.. när vi kom fram gjorde vi inte så mycket, lyssnade på black jack, dansade osv..  sen var vi med massa folk typ hela kvällen.. hur kul som helst! förutom en jävla kille som gick efter mig hela tiden och ville dansa.. annars var det grymt! :) ska väl snart lägga mig och sova för imorgon drar man till gotland med mamma och pappa, ska bli kul tror jag? eller kul och kul.. vill inte åka ifrån alla vänner och sånt men, ja.. träffar nog dom bästa tjejorna innan jag åker, för måste hämta min bikini hos sanna, och mina byxor hos Amanda, så får säga hejdå till dom imorgon.. och känner på mig att jag kommer sakna dom sådär ganska mycket! men iallfall så ska jag sova nu tror jag trött som satan.. men vi får höras imorgon! tar självklart med mig datorn till gotland, kommer ju inte överleva annars.. hihiu. Ajaaa, vi hörs pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0