LOVE LIFE.

Godkväll!
dagen har beståt av massa roligheter med dom allra bästa. Vaknade runt 11 tiden, gick upp fixade iordning mig, sen drog jag upp mot vårdcentralen för att ta den där förbannade gardasil sprutan, ont som fan gjorde den också.   Men iallfall efter det hämtade vi upp sanna, och drog mot Amanda där vi började planera helgen! alltså om Latitud, blev massa skratt och roligheter!  Jag och sanna drog hem därifrån någon gång vet faktiskt inte hur mycket klockan var men den var inte så mycket iallfall. Hemma hos mig åt vi direkt lite kött och potatis och sånna där godigheter! efter vi ätit sprang vi runt och jagade varandra, gungade i hängmattan och bara hade det grymt! vi har även planerat lite om Justin Bieber konserten, och det kommer bli helt awesome. Hoppas bara på att vi får biljetter nu! men iallfall nu sitter jag här och har precis duschat, rakat benen så nu är dom lena och finaaaaa! men iallfall detta blev kanske ett ganska långt inlägg men iallfall, helt okej eller? men nu ska jag nog fortsätta prata med mina babes på facebook, vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0