NEXT: FIXA MIG

en bild på mig och min fina vän.
Godmorgon! nu har jag ätit lite furkost klätt på mig lite kläder, och nu ska jag börja fixa mig för sen drar jag mot Blomstermåla för att vara med underbara vänner, och jag taggar så sjukt mycket tills imorgon General Knas i oskarshamn! GRYYYYYYYYYMT. Måste även säga att jag är sugen på att dra till borgholm, Kapten Röd spelar där idag, är faktiskt grymt sugen på att dra dit, fast tror inte det blir så. Men jag såg ju han för ungefär 2 veckor sen, det var grymt det med! men iallfall så ska jag börja fixa mig nu, och just det ja! på söndag sitter jag på en båt till gotland, hemma på onsdag igen och jag tror jag tar med mig datorn så kommer nog kunna uppdatera! men vi hörs! pusssssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0