TROFAST I KALMAR

- Jag, Trofast och Alexandra. Vi var ju rätt glada efter vi hade fått ta bild med snyggingen!
men iallfall så var det en grym dag i kalmar, jag och alex drog först till öland för att sola och bada, men det var inge väder för det direkt så vi drog oss mot kalmar och gick där istället, ända tills vi inväntade Sanna&Amanda.
Efter vi mött upp dom så gick vi till donken för dom skulle äta lite och sånt där, sen gick vi till larmtorget där trofast spelade vi tittade i princip bara på honom, sen var vi med Thea&Sasha hela kvällen, + Daniel. Vi tog tåget hem vid halv 11, och vi var ungefär i blomstermåla vid halv 12 tror jag, och nu sitter jag iallfall här och myser i min one piece, och imorgon taggar vi en kväll hemma hos Amanda, kommer bli grymt! vi hörs imorgon, pusssss.
Jag lägger upp fler bilder från dagen, imorgon jag snor några från sanna sen för hon hade med sig sin kamera, sååå.. men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul :D

2012-07-19 @ 14:43:01
URL: http://www.sparkdrakt.se/historia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0