NEW THINGS..

HALLÅÅÅÅ. kom nyss hem från kalmar blev en shoppingrunda med mammi. Kan ju visa vad jag hittade i stan! :)
Jeans från gina tricot, vet faktiskt inte hur mycket dom kostade heh :)
Ett linne från bik bok, har letat ett tag efter ett sånt där linne man kan ha en bandeau under och nu hitta jag äntligen ett så köpte det för 50 kr helt klart värt pengarna! 
Ett par mjukisar från bik bok, eftersom att jag drog sönder mina andra, så köpte jag ett par nya!
och jag drog sönder dom för att Sanna vann över mig på fia med knuff! hahah. 
sen kom även mitt efterlängtade linne idag på posten! love it.
 
fick med mej lite grejer hem är supernöjd med allt, och förlåt för bilderna ser tjock och konstig ut på dom men det är för att min pappa är inte så bra på att ta bilder så dom blev i helt konstiga vinklar men shit the same! :)
pusss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

as snygga kläder.
Vart har du köpt Justin linnet?

Svar: Tääääck. Köpte det på traderaaa :D
None None

2012-06-25 @ 22:17:37
URL: http://maathildan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0