otroligt seg chey sitter här och bloggar.

Hallååååå. Är otroligt seg som rubriken.. vi vaknade runt 2 någon gång tror jag eftersom att vi var uppe till 4 inatt tror jag vi tittade på eva&adam och bara hade det bra! idag vaknade jag av att Moa satte sig på mig och började hoppa bra sätt att vakna på! men iallfall efter vi hade vaknat gjorde vi inte så mycket vi fortsatte titta klart på eva&adam, och sen runt 4 tiden drog jag och sanna hem och när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen för kände mig inte så fräch direkt.. men nu har jag duchat tagit på mig lite andra kläder och fixat iordning mig lite och sådär och nu ska jag nog lägga mig och titta på antingen Andra Avenyn eller Sons Of Anarchy vi får se vad det blir! men ikväll blir det iallfall big brother final! hoppas på att Hanna J vinner hon förtjänar pengarna mest! men ja.. vi får höras lite senare ikväll pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0