New Haircut

Joanna målade av mig på engelskan idag, himla fin eller hur?
Hej, jag har inte kunnat blogga förens nu för har varit i skolan hela dagen, sen efter skolan drog jag och klippte mig, känns som det är mega kort.. och jag hatar typ när håret är riktigt jämt också, vilket det är just nu, men det blir väl bättre senare, kommer bild på det lite senare kanske, men just nu sitter jag och tittar runt på massa snygga skal till min mobil, hittar massa snygga, ska köpa något eller några tror jag, och imorgon är det redan torsdag helt otoligt vad fort det går igentligen, men nu ska jag nog ta och titta lite på tv, om det finns något intresant, men iallfall bloggar mer senare, bamseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0