Pengar Pengar Pengar..

Skulle inte säga nej till lite mer pengar i fickan..

jag har en känsla att det kommer att gå åt mycket pengar denna månaden..
först och främst ska jag pierca navlen denna månaden, sen ska jag klippa mig&göra dip dye, sen beställa ett par converse, och sen lite saker från tradera en bikini bland annat, och conversen är från en utlänsk sida, så då blir ju frakten dyrare, och sen ska jag beställa Justins perfym också, och den är inte sådär jätte billig.. så jag har bara en sådär liten känsla av att jag kommer vara skyldig mina föreldrar lite pengar sen.. hehe, för just nu har jag typ 60 spenn i plånboken, och de kommer man inte sådär jätte långt på.. varför ska allt kosta pengar? det har jag alltid undrat, det vore mycket bätte om man bara kunde gå in i afärren och ta det man behövde och sen gå ut där ifrån..
jag kommer självklart inte ha råd med allt, men det som jag vill ha gjort denna månaden är Piercingen, klippa, och dipdye, och sen köpa min bikini, sen får det andra kanske vänta någon månad eller så.. sånt man märker, men iallfall ha en bra kväll puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag vet svaret på det du alltid undrat.

Har man inga pengar, och får allting gratis.

Då slutar ju folk såklart jobba, man jobbar för att få pengar, slutar folk jobba så kommer inte brödet kläderna eller allt sånt till affärerna, allting kommer ta slut och det finns inget kvar, därför behövs pengar!

2012-03-04 @ 21:21:37
URL: http://baaatmaaaan.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv; jag vet! Måste köpa! ;3

2012-03-04 @ 21:51:47
URL: http://baaatmaaaan.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: ja älskar också den sidan,typ bästa som finns :D

2012-03-04 @ 23:07:58
URL: http://hormonerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0