FOLLOW YOUR HEART,BUT TAKE YOUR BRAIN WITH YOU.

Hej igen! har nyss beställt ett skal till min mobil ett blått glittrigt! lite bling bling! ;)
men iallfall idag i skolan har vi bara haft 2 lektioner vi var på södra cell med halva våran klass och 7c idag.
och det SÖG rent ut sagt, varmt som satan där inne i fabriken och luktade skit! usch. Ingenting jag vill göra om direkt. Det ända roliga var väl kanske att vi fick gå upp allra högst upp på fabriken 73 meter eller vad det va? en riktigt bra utsikt var det iallfall! men annars sög dagen i princip sen hade vi kemi&svenska kvar sen slutade vi för dagen. Och igår bloggade jag ju inte men då var jag med Sanna&Moa och vi bakade negerbollar! ojnej förlåt! chokladbollar* heter det ju! men ah iallfall så hade vi roligt vi satt vid datorn osv.. och helgen ska jag också spendera med dom två! ska bli hur kul som helst! men iallfall så ska jag nog titta lite på sons of anarchy det var ett tag sen jag tittade på det nu! så vi hörs lite senare ikväll! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0