Kort uppdatering.

Hallååååååå!
idag var det skola det sög som vanligt hade även matte prov så det gjorde inte dagen bättre men iallfall.
Efter skolan drog jag och sanna och Amanda hem till Amanda och vi gjorde lite allt möjligt vi skulle ha varit med calle & razze men dom kunde inte komma eller va det va, men iallfall orkar inte blogga seriöst.. men nu sitter jag iallfall här har inte hunnit göra så mycket för kom hem för ungefär en timme sedan och då kollade jag direkt på big brother, och nu ska jag lägga mig och titta på mtv just nu ärn det south park jag älskar mtv seriööööst världens bästa kanal, men aja nu ska jag iallfall lägga mig och titta på det ha det fint, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0