Låt ingen trycka ner dig.

En sak man ser mycket på internet tex facebook är att folk bara vill trycka ner sig själva. Nu för tiden är massa skit om en själv, att man är ful tjock för att dom tillexempel inte trivs i sin kropp något vidare bra. ''Du är fin som du är!'' älskar verkligen det cicatet eller det här '' det är insidan som räknas '' det stämmer så sjukt mycket! ett ända litet ord kan få en att stå på botten igen en del personer kämpar med att bygga upp sitt självförtroende så kommer någon och rasar ner det igen pågrund av ett ord som ful 'det finns inga fula tjejer bara killar med dålig smak!'' det är ju så? alltså dom flesta killar jag känner håller bara på med en tjej för att hon ser bra ut? En del killar bryr sig bara om tjejen ser bra ut och inte ett skit om henne eller hennes personlighet visst om man ser bra ut så är det ju ett + i kanten, men liksom det är alltid insidan som räknas. En perfekt kille ska tycka om dig för den du är! så här känner jag när det gäller killar jag bryr mig inte om killen är jätte snygg eller inte? visst självklart är det bra om killen ser bra ut och så men det är fortfarande inte det viktigaste, för det viktigaste är att killen tycker om dig och inte ditt utseende det är som sagt alltid insidan som kommer i första hand! och det är synd att inte alla killar fattar det. Vissa är är kraftigare än andra som dom smala tjejerna som knappt har någon fett alls och sen att en del tjejer slutar äta för att dom är rädda för att bli tjocka och allt, det är bara fel man förstör sin kropp och sin hälsa liksom man kan inte bara sluta äta och sen träna stenhårt man förstör sin kropp och inte minst för sig själv! för alla är fina på sitt sätt man ska vara stolt över sin kropp! man ska inte låta folk trycka ner en! '' min styrka är att ingen kan trycka ner mig!'' tänk possitivt ha kul och njut av livet för tänk på att ett ända litet ord kan sitta kvar i dagar, veckor månader och år! tänk på det!
Du är fin som du är! och det är alltid insidan som räknas!
glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0