trött som satan.

Rubriken säger allt.. är as trött och mår illa så när jag kom hem från skolan gick jag och la mig och tittade lite på sons of anarchy fast jag somnade, sen har jag sovit ett tag tills Amanda ringde så pratade ungefär vi i en halvtimme om helgen och såå! kan ju berätta lite om helgens planer eftersom att jag ändå inte har något annat att skriva om.
men iallfall fredag ser ut såhär! Att efter skolan drar jag,sanna,Amanda & Alex tror jag, till mönsterås för att gå på bluesfestivalen i mönsterås och kanske träffa lite folk, sen på lördagen drar jag och Moa till kalmar har lite saker jag måste köpa, och sen efter det drar vi in till o-hamn för att se MANGE MAKERS! och där träffar vi även Alex,Sanna&Amanda! sen på lördagkvällen blir det födelsedagsfest för Amanda! gud är så jävla taggad inför denna helgen alltså den kommer äga sönder! sen på söndagen vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, blir kanske att chilla eller jag har faktiskt ingen aning? men sånt vi märker! men nu har ni helgens planer där ni kommer få massa massa bilder från helgen! men ni får ha det bra för nu ska jag se ett avsnitt av sons of anarchy sen blir det big brother vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0