Med sannaaaaaaaaaa.

Hej, förlåt för att jag inte bloggat nu på några dagar men skolan har tagit ganska mycket tid. 
men iallfall nu är jag nog tillbaka tills vidare iallfall! Skolan var ganska seg idag, fast ändå gick den rätt fort, men iallfall efter skolan drog sanna och jag hem till henne, sedan hämtade mamma oss där, och nu sitter vi hemma hos mig, och sanna spenderar natten här, kan ju chansa på att det kommer bli mer än grymt! tänkte även fixa lite med designen och lite såntdär, några förändringar är aldrig fel! men iallfall så lär vi nog fota en hel del ikväll så lägger upp bilder på bloggen senare antingen imorgon eller på söndag! beror på om jag hinner osv. Men annars får ni ha en bra kväll uppdaterar kanske lite senare om jag får tid till det, puss&kram!
Bara för att vi tycker om glassgubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0