Skoljoggen

DÖD TJEJ HÄR.
måste ju säga att jag är heeeeeeeeelt slut. Skoljoggen och det med att vi skulle gena igenom skogen det gick ju åt helvete. Vi smet in i skogen nästan precis i början och började leta oss igenom allt, vi var nog där inne 20 minuter minst! va ett helvete att hitta där inne rent ut sagt! men sen när vi äntligen hittade stigen igen och kom ut.. ja då kom vi ut 10 meter ifrån där vi gick in! lyckat, mycket lyckat! så vi fick i prinip gå hela varvet ändå, så man kan säga att vi bara slösade tid på det! Menmen, vi är lite smått dumma ibland! sen var det ju så varmt också, sen inne i skogen bland massa träd, grenar osv.. och massa massa kryp! har fått massa bett utav olika småkryp.. så vill ju inte säga att det var speciellt lyckat det där med att gena! men nästa år då tar vi nya tag! ;) jaja, i vilket fall som helst så är jag hemma nu och känner mig knappt levande ska snart äta lite käk och sen blir det nog chill resten av dagen och ikväll blir det väl någon film eller får se om det går något bra på tven, sånt vi märker pusssss!

Bild från fotodagen jag och sanna hade i lördags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0